اتفاق عجیب درون برنامـه زنده علی ضیـا , داوطلب شکستن رکورد گینس تشنج کرد
او کـه باید بیش از چهار دقیقه و سی ثانیـه درون زیر آب دوام مـی‌آورد بـه طور ناگهانی تشنج کرد

توضیحات تهیـه‌کننده «فرمول یک» درباره انتشار این ویدئو
🔸تهیـه‌کننده «فرمول یک» درباره‌ انتشار یک ویدئو کـه امروز از برنامـه درون فضای مجازی منتشر شده بود، تشنج ناگهانی مهمان برنامه زنده علی ضیا توضیح داد:
🔹آقای بحری دارنده رکورد گینس با ۴ دقیقه و ۳۳ ثانیـه رکورد نگه داشتن نفس درون آب، قبلا این رکورد را زده بود و قرار بود امروز روی آنتن زنده نیز این رکورد را ثبت کند.
🔹نزدیک بـه ۳ دقیقه از نگه داشتن نفس او درون آب گذشته بود و او درون حال تمرکز بود کـه علی ضیـاء مجری برنامـه نگران سلامتی او شد و از یکی از حاضران کمک خواست که تا او را از آب بیرون بیـاورند. تشنج ناگهانی مهمان برنامه زنده علی ضیا ولی من قبل از برنامـه دیده بودم کـه آقای بحری چطور تمرکز مـی‌کند اما علی کـه این حالت او را ندیده بود، نگران شده بود.
🔹بحری هم وقتی از آب بیرون آورده شد، مدام سوال مـی‌کرد کـه رکوردش چقدر شده و وقتی فهمـید زودتر از آب بیرون کشیده شده، فقط مـی‌پرسید چرا این کار را کردید و من حتی تمرین زیـادی کرده بودم که تا امروز رکورد قبلی خودم را هم ب
🔹نمـی‌دانم دلیل جوسازی‌های برخی از اهالی رسانـه کـه به صورت غیرحرفه‌ای بـه انتشار برخی اخبار و ویدئوها مـی‌پردازند چیست و امـیدوارم علاقمندان بـه واقعیت، با تماشای نسخه کامل برنامـه و بسنده ن بـه چند دقیقه از آن، بـه اصل موضوع پی ببرند.

سید علی ضیـا متولد ۱۳۶۴ درون کاشان است. تشنج ناگهانی مهمان برنامه زنده علی ضیا علی ضیـا کارشناسی مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد واحد کاشان دارد.

(۹۹۷)

: تشنج ناگهانی مهمان برنامه زنده علی ضیا




[اتفاق عجیب درون برنامـه زنده علی ضیـا , داوطلب شکستن رکورد ... تشنج ناگهانی مهمان برنامه زنده علی ضیا]

نویسنده و منبع: موج آنلاین | تاریخ انتشار: Tue, 03 Jul 2018 17:33:00 +0000